OYA USLU
1960 yılında İzmir merkez ilçe Konak’ta doğdum. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ikinci sınıfından ayrıldım. Bir tekstil fabrikasında, çevre dergisinde ve bir bilgisayar firmasında çalıştım. Özel bir radyoda çocuk programı yaptım.

Edebiyatla dokuz yıldır ciddi olarak ilgileniyorum. Basılı on bir adet çocuk kitabım var. Bir çocuk kitabım Mevlüt Kaplan Edebiyat Ödülü üçüncülüğüne değer görüldü. Bir öyküm Menemen Seyrek Belediyesi Kadın Öyküleri övgü ödülüne, bir öyküm de DİSK Abdullah BAŞTÜRK İşçi Öyküleri ikinciliğine seçildi.
Çeşitli edebiyat dergilerinde yazılarım çıkıyor. Edebiyatçılar Derneği, Kadın Yazarlar Derneği üyesiyim. Evli ve iki çocuk annesiyim.

Adres: 9010 sokak no:50 D:15
Yeşilyurt/ İZMİR
Tel: 0555 604 54 65

2010 İZMİR TÜYAP ETKİNLİKLERİ

2010 İZMİR TÜYAP ETKİNLİKLERİ
Fuar ayrıntıları için resme tıklayınız